Продукція / Запитання та відповіді (FAQ)

1. Які КПК / смартфони краще використовувати для роботи?

Для роботи мобільного додатка Impulse Soft підходять практично будь-які КПК / телефони / смартфони / планшети з операційною системою Android будь-яких виробників. Мінімальні вимоги до обладнання:

  • Операційна система: Android версії 4.4 та вище (із виходом кожної нової версії Android мінімально дозволена версія також збільшується)
  • Наявність gsm-модуля (для оперативного обміну з обліковою системою)
  • Наявність GPS-модуля (за необхідності відстежувати переміщення торгових представників)

2. Яке додаткове апаратне забезпечення вимагається для обміну з центральною базою даних?

При використанні комунікаторів / смартфонів достатньо вбудованого GSM-модуля для підключення до інтернету. У цьому разі додаткового обладнання не потрібно. Якщо в роботі використовуються зображення то для вивантаження/завантаження бажано використовувати швидкісний мобільний інтернет або WiFi.

3. Як відбувається обмін даними з обліковою системою?

Обмін між офісом і КПК здійснюється через FTP-сервер. Принцип роботи обміну: з центрального офісу періодично кілька разів на день (вручну або автоматично, в залежності від налаштувань облікової системи) відправляються файли з інформацією про товарні залишки і взаєморозрахунки на FTP-сервер. Торгові агенти в будь-який зручний для них час отримують ці дані з FTP-сервера. Після набору заявок торговий представник в будь-який зручний час відправляє заявки на FTP-сервер, звідки вони завантажуються в облікову систему (знову ж, вручну або автоматично, в залежності від налаштувань облікової системи).

4. Чи відрізняються дані, які отримують різні торгові представники?

Список товарів / продукції, клієнтів, залишки товарів та типи цін, взаєморозрахунки клієнтів налаштовуються індивідуально для кожного торгового представника в обліковій системі.