Допомога. 3. Помилки під час оновлення бази

Під час оновлення бази або відправлення замовлень в пункті “Обмін” може виникати помилка “Невірний логін або пароль”. Ця помилка може виникати в кількох випадках:

1. Невірно внесені налаштування (найменування КПК, FTP адреса, FTP логін, FTP пароль). В цьому випадку треба ретельно перевірити, чи вірно зазначені всі налаштування, звернути увагу на великі та маленькі літери, пробіли, інші символи. Переконатися, що всі дані введені вірно.

2. На КПК використовується програма для VPN. В цьому випадку такі програми необхідно вимикати на час обміну.

3. Відсутній інтернет. Переконатися, що інтернет підключений, а в випадку мобільного інтернету, що він проплачений. Спробувати виконати пошук в google для перевірки наявності інтернету. Спробувати перемкнути інтернет з wi-fi на мобільний або навпаки.

Помилка “Невірна структура файлу *****.stn” під час оновлення бази. Ця помилка може виникати в двох випадках:

1. На пристрої використовується не та версія Impulse, на яку налаштований обмін в обліковій системі. Необхідно порівняти версію на пристрої (щоб перевірити версію на КПК необхідно в Impulse зайти в меню “Налаштування” та натиснути внизу кнопку “з людинкою”) з версією в обліковій системі. Якщо версії не співпадають необхідно видалити Impulse на КПК та встановити необхідну версію.

2. Якщо версії співпадають, то це говорить про помилку в вивантаженні і необхідно звернутися до програмістів для налаштування.