Допомога. 7. Помилка “Імпульс аварійно завершив роботу”

Ця помилка може виникати в кількох випадках:

1. Якщо використовується gps, камера, або інші налаштування програми, які потребують додаткових дозволів (помилка може виникати на деяких пристроях з операційною системою Android 6 та вище), то необхідно зайти в налаштування телефону, обрати пункт “Програми” (“Додатки” або “Диспетчер програм”) знайти там Impulse та зайти в нього, перейти в пункт “Дозволи додатків” та увімкнути всі дозволи.

2. В інших випадках ця помилка зазвичай означає, що пошкоджено базу даних програми Impulse. Якщо є можливість зайти в програму, то необхідно в першу чергу перейти в пункт меню “Обмін” та спробувати відправити всі замовлення та документи, які ще не були відправлені. Бажано також зробити скріншоти або іншим чином зберегти створені і не відправлені замовлення/оплати/повернення. Далі перейти в пункт меню “Налаштування” натиснути кнопку з гайковим ключем та обрати пункт “Видалити базу” (після підтвердження всі дані в програмі буде втрачено), після видалення обов’язково зберегти всі налаштування, натиснувши на кнопку із зеленою галочкою, далі знову перейти в пункт меню “Обмін” та оновити базу, як зазвичай.

3. Якщо помилка виникає під час відкриття програми і перейти в пункт меню “Налаштування” немає можливості, то необхідно видалити програму на КПК та встановити її заново (див. “Встановлення програми”)

4. Якщо нічого з цього не допомогло виправити помилку, необхідно звернутися до розробників.