Продукція / Які вигоди від впровадження отримує підприємство

Додаток Impulse Soft для торгових представників

1. Зменшення кількості помилок.

Всі дані про замовлення / оплати автоматично передаються з телефонів / планшетів. Це дозволяє уникнути помилок при наборі замовлень / оплат торговим представником і оператором, що в кінцевому підсумку зменшує кількість повернень товару.

2. Скорочення часу оформлення документів.

Торговий представник може відправляти заявки безпосередньо в момент отримання, що дозволить почати обробляти замовлення, не чекаючи повернення торгового агента на офіс компанії. За цей час документи вже будуть підготовлені і роздруковані, а товар - відібраний на складі.

3. Зменшення витрат на роботу операторів в офісі.

Тільки один цей пункт дозволяє окупити вартість автоматизації торгових представників. Автоматизація дозволяє в рази скоротити витрати на заробітну плату операторів, забезпечення їх робочим місцем, комп'ютером і т.п.

4. Оперативний контроль взаєморозрахунків з клієнтами.

Торговий агент має достовірну інформацію про дебіторську заборгованість клієнтів, що допомагає аргументовано вимагати від торгової точки своєчасного погашення заборгованості.

5. Зменшення витрат на друк документів.

Відпадає необхідність друку величезної кількості заказників і прайс-листів (особливо актуально для підприємств з великою кількістю товарних позицій).

6. Оптимізація роботи торгового представника.

Зростає швидкість прийому замовлень торгового представника, відповідно, збільшується кількість і загальна сума зібраних заявок. Крім того, за рахунок оперативного оновлення інформації про наявність реальних залишків на складах торговий агент продаватиме тільки товар, який є в наявності на складах підприємства. Зменшується час на прийняття рішень торговим представником в точці продажу. Торговий представник має оперативний доступ до історії продажів по кожній торговій точці, кредитної історії покупця, актуальних складських залишків, цін та знижок.

Додаток Impulse Soft для склада

1. Зменшення кількості помилок.

Оскільки всі замовлення передаються безпосередньо на склад на термінал збору даних, за допомогою якого співробітники збирають замовлення шляхом сканування штрихкодів товарів, то контроль відбувається безпосередньо в момент збору замовлення, ще до того як товар поїхав клієнту.

2. Скорочення часу обробки складських документів.

Якщо на складі з’ясувується, що потрібного товару немає в наявності, наприклад, внаслідок пересортиці, при завантаженні даних в облікову систему програма дозволяє автоматично відкоригувати кількість товарів в накладних згідно з фактичною кількістю.

3. Контроль роботи працівників складу.

Програма дозволяє фіксувати конкретного співробітника, який обробляв замовлення, та час обробки замовлення, що дозволяє оперативно знайти відповідальну за формування замовлення особу в разі помилок та інших непередбачуваних ситуацій.